مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 05:302020-11-19اقتصادي

زوریخ گران ترین و دمشق ارزان ترین شهر بزرگ جهان| تهران چندم است؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، واحد اطلاعات اکونومیست امسال نیز مانند سال های گذشته اقدام به رتبه بندی شهرهای بزرگ جهان از نظر هزینه های زندگی کرد که این رتبه بندی 131 شهر در جهان را تا بر اساس داده های هزینه زندگی تا پایان ماه سپتامبر در بر می گیرد.

- زوریخ گران ترین و دمشق ارزان ترین شهر بزرگ جهان تهران چندم است؟ زوریخ گران ترین و دمشق ارزان ترین شهر بزرگ جهان در سال 2020 معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، واحد اطلاعات اکونومیست امسال نیز مانند سال های گذشته اقدام به رتبه بندی شهرهای بزرگ جهان از نظر هزینه های زندگی کرد که این رتبه بندی 131 شهر در جهان را تا بر اساس داده های هزینه زندگی تا پایان ماه سپتامبر در بر می گیرد.

واحد اطلاعات اکونومیست با اشاره به شیوع کرونا در جهان می نویسد: همه گیری کرونا تاثیر غیرقابل انکاری روی قیمت کالا و خدمات در سراسر جهان داشته است.

در ادامه خلاصه زتبه بندی امسال آمده است.

توضیح آن که شاخص قیمتی اکونومیست، متوسط قیمت ها در شهر نیویورک را معیار قرار می دهد و قیمت سایر شهرها را بر حسب عددی به نسبت آن نشان می دهد برای مثال عدد 103 بیانگر آن است که متوسط قیمت ها در آن شهر سه درصد بیشتر از نیویورک است یا 78 بدان معناست که متوسط قیمت ها در شهر فوق معادل 78 درصد متوسط قیمت ها در نیوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زوریخ گران ترین و دمشق ارزان ترین شهر بزرگ جهان| تهران چندم است؟

زوریخ گران ترین و دمشق ارزان ترین شهر بزرگ جهان| تهران چندم است؟